7 Ağustos 2011 Pazar

Çağrı merkezi diyalogları

Çağrı merkezi (çm) diyaloglarını yazacağımdan bahsetmiştim. İşte onlardan çm günlerinden aklımda kalanlar:

-İyi günler size nasıl yardımcı olabilirim?
-İyi günler. Paris-Disneyland turuyla ilgili bilgi almak istiyorum.
-Hangi tarih için düşünüyorsunuz?
-Bayram için tabiki ne için düşüneyim?
-Bayram turlarımız dolu. Sadece Disneyland ya da sadece Paris turunda yer var.
Burada telefondaki bayan ısrarla yer olmayan Paris-Disneyland turuna katılmak istediğini söyler.Yer olmadığı konusunda ikna olduğunda ise:
-Peki Paris ile Disneyland arası kaç km? Özel araçla gidersem kaç dakikada giderim? Toplu taşıma aracıyla gidersem kac dakikada?(ben hergün oralardayım ya..)
-Çok kısa bekletebilir miyim sizi kontol ediyor.. (laf burada ağzıma tıkanır)
-Bilmiyorsanız niye orada oturuyorsunuz.Hiç bişey bilmiyorsunuz..vs.vs.vs. sonra da telefon cat! :))
 

 Bayramın 1. günü çalıştığımız bütün oteller dolu.Bunu arayanlara söylüyoruz ama yine aynı konuşmalar.. :)
-Bugun girişli Antalya'da boş otel var mı?
-Bayram sürecince çalıştığımız otellerin hepsi dolu.
-Marmaris?
-Dolu.Bütün bölgeler dolu.
-Bodrum'da da mı yok?
-Hayır dolu.
-Vardır yaa bakın bir siz yine de.
-Bu konuda size yardımcı olamayacağım.Bütün oteller dolu.
-Doluysa niye beni telefonda oyalıyorsun o zaman?
(Bu konuşmanın sonrası da belli :)) )

Aklıma geldikçe paylaşırım yine..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder