6 Ağustos 2011 Cumartesi

çağrı merkezleri :)

Çağrı merkezini aramak zorunda kalmaktan nefret eder bir çoğumuz.Çünkü çağrı merkezleri sorunları hiçbir zaman sorunu halledemez önyargısı vardır.Çoğu savunma mekanizmasını hazırlayarak arar çağrı merkezini. Eski bir çağrı merkezi çalışanı olarak çağrı merkezlerinden nasıl verim alabilirsinizle ilgili bir kaç ipucu vermek istiyorum. :)

 -Öncelikle karşınızdakinin robot değil bir insan olduğunu,orada çalışıyor diye sizin kölenizmiş gibi davranmamanız gerektiğini hatırlayın.
-Sorununuzu ya da istediğinizi anlattıktan sonra karşınızdakinin açıklama yapmasına fırsat verin, onu dinleyin.
-En önemlisi sabırlı olun.

 Bunlar önemli noktalar. Çağrı merkezi elemanı olmak çok stresli bir iş,insanın sabır taşı olması gerekiyor. Komik diyaloglarda oluyor tabiki.. Bunları da daha sonra paylaşmayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder