10 Eylül 2013 Salı

LilaKutu Temmuz Alışverişi

Merhabalar.. Yaz ayı yazı yazmak zor oluyor tabi malum tatil zamanı. :) Ben de temmuz ayı sonunda Lilakutu'dan yaptığım alışverişten anca bahsedebiliyorum. Öncelikle hızlı kargo için tebrik ediyorum kendilerini. Benim ilk alışverişimdi ancak bu titizlik nedeniyle daha nice alışverişler yaparım diye düşünmüştüm ve ikinci alışverişimi de yaptım onu da daha sonra yazacağım. Gelelim alışverişe; yağlı bir cilde sahip olan herkes gibi ben de parlamadan şikayetçiydim ve çözüm bulmak için daldım internet alemine :) Ürünü henüz düzenli kullanma fırsatım olmadı olunca düşüncelerimi tekrar yazarım.

 Bu arada doğumgünüm Temmuz'da olduğu için şirin bir kart yollayıp küçük bir jest yapmışlar sağolsunlar :)


acnecinamide peeling aldım haftada 3 gün denemeye başlayacağım bakalım etkisi neler olacak. Yanında da Cosmed leke karşıtı kremin deneme boyunu hediye olarak göndermişler onu da kullanmadım henüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder